מקורות ושימושים:
החל ממרץ 2015, כמיליון תלמידים בעיר ניו יורק יכולים להביא את הטלפון הסלולרי שלהם לבית הספר. בכך בוטל איסור השימוש בטלפונים סלולריים בבתי ספר, שנקבע ע"י ראש העיר בלומברג והיה נהוג כ-10 שנים.