ב-11/2019 פורסם דוח של קבוצת עבודה שהוקמה ע"י המשרד הפדרלי להגנת הסביבה, תחבורה אנרגיה ותקשורת (DETEC) במטרה לנתח את הצרכים והסיכונים הכרוכים בהקמת רשתות סלולר ולגבש המלצות. הקבוצה כללה בעלי עניין שונים - ספקים, רופאים, נציגי ערים, תעשייה, משרדים פדרליים.
כדי להגן על האוכלוסייה מקרינה בלתי מייננת מאנטנות, המועצה הפדרלית הגדירה שתי רמות של מגבלות להגנה מפני קרינה: